Inche Kacak + Puan Chantik

Friday 4 November 2011

Sinopsis Aku Bukan GG!

Novel ni terfikir jalan ceritanya time jawab Pai(Pendidikan Islam),ana ada periksa akhir tahun.Gempak betul la!.Haha!Sekali sekala tertidur dalam dewan periksa, normal la tu.Kehkeh!Ni jalan ceritanya,terimalah!




                                              (Cover buku tu) -edit by pizap-


     Aku?Nama aku?Hah!Nama penuh aku Nurul Azihan Izyani Binti Fahmi.Nick name aku G-Han.Han tu macam nama Korea la.Haha!G-Han memang si fanatik Korea!Terutama kumpulan Girl Generation.Tabib habis!Gelaran famous yang diorang semua beri dekat aku,GG!Aku rajin pergi jalan jalan dekat Korea.Hah!Aku ingatkan diorang semua kata aku ni macam ala ala Korea ker.Sebab ibu aku memang kacukan Korea.Aku ingat GG yang diorang maksudkan adalah Girl Generation tapi...
     Orang first yang bagi gelaran ni dekat aku,mamat yang aku syok namanya Syed Dani Farriel Bin Syed Razak.Time aku keluar dari kereta je,mesti semua orang serbu dan menjerit "GG dah sampai!"
     Aku pun dengan bangganya menyanyi la lagu OH!Dan akan ada sorang mamat jerit "Jangan panggil dia GG!"Namanya Ikhwan.
    Aku akan bidas "Sibuk ar kau!Aku tak kacau hidup kau pun!Shut up ar!"
Dan sekarang baru aku tahu maksud sebenar GG yang mereka berikan dekat aku dulu.Setelah bertahun tahun aku biarkan orang panggil aku GG,kini baru aku tahu.GG bukan untuk Girl Generation tapi untuk G-Han Gemuk!sekarang.aku dah kurus.Dan takder yang kenal aku.Mereka panggil aku Yani ataupun Iz.Wajah aku pun iras iras Korea.

Aku ingat lagi time reunion...
        "Hey gadis cantik.What`s name hah?"Syed Dani menegur.
        "Yoona!"
        Berkerut dahi seribu Syed Dani dibuatnya.
        "Tiffany."
        "Aik?"
        "Jessica."
        "Plak dah."
        "Taeyeon."
        "Lagi?"
        "Seohyun."
        "You ni la."
        "Yuri."
        "Serious k."
        "Hyoyeon."
        "Hem.."
        "Soo young."
        "Truth la."       
        "Sunny."
        "Nama you yang sebenarnya aper ni?"Syed Dani mula naik hairan dan marah.
        "Nama I Yoona,Tiffany,Jessice,Taeyeon,Seohyun,Yuri,Hyoyeon.Soo Young,Sunny."
        "Hey,tu GG la."kata Fathul Muiz.
        "Memang I GG pun!"
        GG!?G-han Gemuk!

        "Aku tak suka kau yang sekarang.Aku lebih suka kau yang dulu.Dulu kau comel.Sekarang kau sangat jelita tapi aku tak suka.Mungkin laki lain suka tapi bagi aku..."monolog Ikhwan sendirian.

Ana tak reti buat sinopsis la.Novel mantap argh!






Ditaip oleh tuan rumah!Follow yuk! :D

No comments:

Post a Comment